+48 513 212 319 / +48 22 298 58 33

Mechanika Pojazdowa HESS - warsztat samochodowy Warszawa Bielany, mechanik i serwis samochodowy, wymiana oleju, wymiana tarcz i klocków hamulcowych, rozrządu, sprzęgła, opon

Opinie - warsztat i serwis samochodowy Warszawa

Aby zlecić warsztatowi samochodowemu wymianę rozrządu, wymianę klocków hamulcowych, wymianę tarcz hamulcowych, naprawę zawieszenia itp, lepiej jest znać opinię o rzetelności i fachowości wybranego serwisu samochodowego.

Poniżej możecie się Państwo zapoznać z opiniami jakie nasz serwis samochodowy otrzymuje od naszych klientów. Przedstawione opinie są zamieszczane na znanym portalu motoryzacyjnym dobry mechanik.pl.

Zapraszamy do warsztatu mechaniki pojazdowej HESS w Warszawie:

POZNAJ CENNIKUMÓW WIZYTĘ LUB ZADZWOŃ!

  • 1

    Bardzo dobry warsztat. żadnych marmurów, recepcji ani saloniku z czasopismami, za to konkretna, fachowa usługa, i życzliwa atmosfera.
    W moim oplu wymieniono termostat, cięgła zmiany biegów, plus wymiana oleju, wszystko niedrogo i dobrze. żadnego wciskania usług niepotrzebnych, przeciwnie, raczej hamują zapędy klienta do napraw których nie uważają za niezbędne. polecam z czystym sumieniem.

    Marka/model samochodu:
    opel Astra classic rok 2006 1,4 twinport przebieg

    Tomasz Matkowski DATA: 2018-02-15 19:39
  • 2

    Warsztat na "końcu świata", wiec jak zostawiasz samochód to lepiej, żeby za tobą jechał ktoś inny drugim samochodem, aby zabrał cię z powrotem. Inaczej możesz spotkać na swojej drodze wielkiego dzika (tak, taką miałem przygodę kiedy szedłem po samochód).
    Co do samej usługi i naprawy - nie mam uwag, szybko, kulturalnie, kontakt jest poprawny.
    Myślałem że będzie taniej. Przynajmniej potrafiono mi wiarygodnie uzasadnić te koszty.

    Marka/model samochodu:
    Ford Focus MK II FL, 2008r, 1,8TDCI kombi

    mpo DATA: 2018-01-18 10:33
  • 3

    Naprawa wycieku oleju silnikowego i świecącej się kontrolki silnika. Polecam.

    Marka/model samochodu:
    Lancia Ypsilon 1.2 benzyna 2005 rok

    Wiola DATA: 2017-11-10 14:41
  • 4

    wymiana podpory wału; konkretni goście i wszystko sprawnie; niedrogo

    Marka/model samochodu:
    Hyundai Santa Fe , 2005

    swx DATA: 2017-10-23 10:34
  • 5

    Problemem była świecąca kontrolka zawieszenia IDS+ w Opel Vectra. Po wizytach u dwóch "forumowo-internetowych" diagnostów dysponujących odpowiednim sprzętem diagnostycznym zapadła decyzja o wymianie piast kół z zintegrowanymi czujnikami. Problem występował nadal, tym razem panowie "specjaliści" zawyrokowali uszkodzone wiązki elektryczne z tym, że żaden nie był w stanie wskazać o jaki element konkretnie chodzi. Zdesperowany brakiem konkretnej diagnozy i niepotrzebnie wydanymi pieniędzmi na 2 nowe piasty kół pojawiłem się w warsztacie HESS. Zapowiedziałem, że przyjechałem z zagadką i proszę o diagnozę. Panowie z HESS po dwóch dniach walki i konkretnym potwierdzeniu i zweryfikowaniu usterki znaleźli przyczynę (uszkodzony czujnik poziomowania zawieszenia na amortyzatorze). Bardzo dużym plusem jest stały kontakt z klientem na każdym etapie diagnozy, umiarkowane koszta usługi (nie były małe ale wiedza i czas kosztują) ale co najważniejsze nie puszczono mnie z warsztatu z brakiem informacji o usterce, tym bardziej nie kazano mi wymieniać niepotrzebnych części. Summa summarum, moje auto ma nowe i stałe miejsce napraw :) Gorąco polecam.

    Marka/model samochodu:
    Opel Vectra 1.9 CDTI 2007

    Kuba DATA: 2017-09-23 10:32
  • 6

    Tylko wymiana świec zapłonowych,ale co najważniejsze to punktualność, bardzo ważna cecha.

    Marka/model samochodu:
    VW Golf 6 2011 1.4 TSI

    andrzej DATA: 2017-09-10 12:00
  • 7

    Szybka i bezproblemowa wymiana tarcz i klocków hamulcowych na obu osiach. Polecam!

    Marka/model samochodu:
    Audi A4 B6 2003

    Pawel DATA: 2017-09-02 21:51
  • 8

    Gotował mi się płyn chłodzący, okazało się, że winny jest korek od chłodnicy. Zdiagnozowanie usterki na +, podejście do klienta również. Minusy cena (120zł za samą diagnozę), brak nowego korka na wymiane (dostałem prowizorycznie stary półsprawny, oczywiście lepsze to niż nic), brak oprogramowania w komputerze do mojego auta, brak testu na sprawność uszczelki pod głowicą, warsztat nie prowadzi napraw od ręki przy kliencie, Pan mechanik zrobił dla mnie wyjątek za co jestem wdzięczny. Ogólnie miejsce super, ale mogliby się lepiej wyposażyć w takie drobiazgi i prowadzić naprawy od ręki przy kliencie, oczywiście wcześniej umówione. Cena wysoka, ale znośna. Bym zapomniał w recepcji wisi kartka informująca o możliwości wynajęcia auta zastępczego - niestety brak wolnego auta.

    Marka/model samochodu:
    Lexus Gs300

    Alan DATA: 2017-08-10 19:56
  • 9

    Zachodzę w głowę, kim jest ten gość? Egzorcystą? Cudotwórcą? A może po prostu dobrym FACHOWCEM, którego wiedza daleko wykracza poza modny dziś model wymieniania części zgodnie ze wskazaniem komputera, a jak nie - to "na czuja". Dałbym i 20 gwiazdek, niestety portal pozwala tylko na 7 ;-)
    Równo DWA LATA męczyłem się z moim Suzuczkiem, który w korkach zachowywał się jak narowisty koń: gasł, szarpał, itp. Przez ten czas objechałem nie pomnę ile warsztatów, było wśród nich i ASO, i warsztat specjalizujący się w japońcach, i kilku polecanych mechaników. I nic. Wszyscy rozkładali ręce, próbowali robić to samo co bezskutecznie robił poprzednik, albo usiłowali naciągnąć mnie na gigantyczne koszty proponując wymianę wszystkiego, nawet tego co z silnikiem nie ma wiele wspólnego. Chyba tylko wymiany dachu nikt nie zaproponował.
    W lipcu trafiłem do Pana Artura. Wziął się za moje autko od razu, szukał, szukał aż znalazł! Winowajcą okazał się czujnik położenia wałka rozrządu. Koszt naprawy śmieszny, tyle co serwis olejowy, a Suzuczek od razu odżył! Byliśmy nim na wczasach, przejechał od czasu naprawy już 2000 km (a korki nad morze były jak diabli) - ZERO objawów usterki.
    Do tego warto wskazać na wyjątkową troskę o klienta. Auto podstawiłem na tydzień przed planowanym wyjazdem, Pan Artur stanął na głowie żebym mógł nim bezpiecznie dotrzeć nad morze. Jednym słowem SUPER.

    Marka/model samochodu:
    SUZUKI BALENO 1,3 Coupe

    gość od Suzuki DATA: 2017-08-10 17:11
  • 10

    Bardzo dobry kontakt z warsztatem, szybka diagnoza i naprawa. Poza tym od razu otrzymaliśmy szczegółową wycenę naprawy. Jesteśmy bardzo zadowoleni.

    Marka/model samochodu:
    Opel vectra

    Właściciel opla DATA: 2017-08-05 08:13
  • 11

    Naprawa stukania w kole (sprężyny i cośtam jeszcze ;), niedziałających wycieraczek i niedziałającej klimy (odgrzybianie czyszczenie i nabicie) cena ok.
    po naprawie koła, musiałem zrobić badanie geometrii. Jedni o tym już dawno wiedzą, ja do tej pory nie wiedziałem. Poinformowano mnie na stacji kontroli pojazdów :)
    Obsługa sympatyczna, każdą zmianę konsultują, klient decyduje.
    Polecam.

    Marka/model samochodu:
    Nissan Note, E11, 2006

    Xode DATA: 2017-07-03 23:22
  • 12

    Dla mnie gyt malyna, wymiana praktycznie całego zwieszenia i przewody hamulcowe w pojeździe antycznym acz zgrabnym, kilka detali w kosztach, jak wymiana kierownicy np, świetny kontakt i atmosfera bez spiny, będę wracał :)

    Marka/model samochodu:
    opel vectra b 1997

    Bogdan Markowicz DATA: 2017-06-19 12:54
  • 13

    Wszystko przebiegło sprawnie i szybko..:) wymieniono prawie cały wydech za rozsądne pieniądze:) kontakt również bardzo sympatyczny. Polecam!

    Marka/model samochodu:
    Skoda Fabia 1.2 2004

    Robert DATA: 2017-05-17 10:57
  • 14

    Wymiana koła pasowego w Ford Mondeo MK3.
    Panowie mili i fachowi.
    Szybka diagnoza. W miarę szybka naprawa bo warsztat ma duże obłożenie.
    Panowie służą fachowymi poradami o użytkowaniu samochodu.
    Cena konkurencyjna jak na rynek warszawski

    Marka/model samochodu:
    Ford Mondeo MK3

    Piter DATA: 2017-05-11 11:42
  • 15

    Kontakt bardzo sympatyczny. Konsekwencja i upór w dążeniu do usunięcia usterki. Wykonanie solidne, koszty akceptowalne.
    Fakt, czas pobytu auta w warsztacie był dość długi, ale też usterka była nietypowa w swej naturze, pozornie uszkodzony był tylko zamek klapy bagażnika, ale sam błąd miał swoje źródło gdzieś w elektryce składanego dachu. Auto mam od około trzech lat i wiem, że tego typu usterki są bardzo uciążliwe do usunięcia. Dlatego polecam serwis, nie odsyłają z kwitkiem jak jakieś lewusy, tylko doprowadzają sprawy do końca!

    Marka/model samochodu:
    Opel Astra Twin Top

    mkdabr DATA: 2017-04-11 00:26
  • 16

    Wymiana oleju, filtra oleju, filtra paliwa, filtra powietrza i filtra powietrza wtłaczanego do kabiny. Obsługa bardzo miła, dobry kontakt, niska cena. Jedyne czego mogę się przyczepić to brak odpowiedzi na temat oferty cenowej części przez dwa dni robocze choć miałem być powiadomiony telefonicznie dzień po wstawieniu samochodu, ale w mojej sytuacji nie było to problemem. Zapewne pojadę tam drugi raz, polecam!

    Marka/model samochodu:
    Mazda Premacy 2002 2.0 Diesel

    elo DATA: 2017-03-31 19:14