+48 513 212 319 / +48 22 298 58 33

Mechanika Pojazdowa HESS - warsztat samochodowy Warszawa Bielany, mechanik i serwis samochodowy, wymiana oleju, wymiana tarcz i klocków hamulcowych, rozrządu, sprzęgła, opon

Blog - warsztat i serwis samochodowy Warszawa

HESS jako zaufany oraz polecany serwis samochodowy w Warszawie posiada ogromne doświadczenie w dziedzinie naprawy, diagnostyki oraz elektryki samochodowej. Wszystkie prace wykonywane są przy użyciu najlepszego sprzętu diagnostycznego, który wykryje każdy błąd oraz usterkę w Państwa aucie. Doświadczony oraz rzetelny elektryk samochodowy w Warszawie przeprowadzi diagnostykę auta na najnowszych programach i zweryfikuje usterki bez potrzeby fizycznego sprawdzania podzespołów. Więcej informacji można uzyskać odwiedzając nasz blog, który porusza takie tematy jak ogólny przegląd samochodu, remont silników, naprawa układów hamulcowych, zacisków i wspomagania, wymiana rozrządu i sprzęgła czy wymiana oleju w Warszawie.

Zapraszamy do warsztatu mechaniki pojazdowej HESS w Warszawie:

POZNAJ CENNIKUMÓW WIZYTĘ LUB ZADZWOŃ!

Dlaczego warto wybrać nasz warsztat samochodowy?

Warszawski sektor usługowy przesycony jest warsztatami samochodowymi, więc by się przebić, trzeba czymś się wyróżniać. Nasz warsztat położony jest na terenie fortu „Wawrzyszew” znajdującego się na Bielanach w dzielnicy Żoliborz. To urokliwe miejsce wybraliśmy sobie, jako siedzibę naszego warsztatu. Nasz warsztat charakteryzuje się przede wszystkim doświadczeniem, profesjonalizmem, ale również uczciwością w stosunku do klienta. Zostawiając nam auto, nasz klient informowany jest na bieżąco o postępach w pracy i na każdym etapie bierze udział w decyzjach, które mają przełożenie na koszta całej naprawy. Przykładowo, gdy klient zostawia nam samochód w którym mamy zmienić felgi, a nasi mechanicy stwierdzą, że felga nadaje się do rewitalizacji, nie naciągamy klienta na dodatkowe koszta, tylko pytamy, czy woli wymienić felgę na nową, czy naprawić ją za mniejsze pieniądze. Nie szukamy usterek tam, gdzie ich nie ma, a co za tym idzie, nasze ceny są uczciwe i konkurencyjne. Nasz zespół składa się wyłącznie z doświadczonych mechaników, którzy dzięki pasji do zawodu z przyjemnością stale poszerzają swoją wiedzę, by nie wypaść z obiegu w tej prężnie rozwijającej się gałęzi usługowej. Dla nas nie ma znaczenia, czy samochód pochodzi z Japonii, Francji, czy Niemiec.

Czy został wyprodukowany dwadzieścia lat, czy dwadzieścia miesięcy temu. Jesteśmy w stanie naprawić praktycznie każdą usterkę w każdym aucie. Wszystko jest jedynie kwestią czasu. Wystarczy przeczytać komentarze naszych klientów, by przekonać się, że stoją za nami lata uczciwej pracy, na której zbudowaliśmy naszą renomę. Jeśli masz dość cwaniaków, którzy naprawiając wycieraczki, przypadkowo wymieniają także rozrząd żądając za to 1500 zł, przyjdź do warsztatu samochodowego Hess i przekonaj się, jaka jest różnica między pasjonatami, a zwykłymi wyzyskiwaczami. Nasza oferta obejmuje praktycznie wszystkie naprawy, które można wykonać w związku pojazdami mechanicznymi. Przychodząc do nas, nie usłyszysz: „Panie, ale my się tym nie zajmujemy”, ponieważ my zajmujemy się wszystkim. Jeśli w naszej ofercie nie znajdziecie tego, czego szukacie, skontaktujcie się z nami telefonicznie, a jesteśmy przekonani, że będziemy mogli pomóc. Hess to warsztat godny zaufania i zrobimy wszystko, by tak pozostało.

Czym należy się kierować przy wyborze serwisu samochodowego?

Wybierając warsztat samochodowy z mrowia ofert dostępnych w Internecie należy kierować się przede wszystkim opiniami klientów, które pozostawiają na stronie danego warsztatu. Jeśli dany warsztat nie udostępnia takiej możliwości, ocen jest mało i są suche lub przesadnie pozytywne, oznacza to, że dany warsztat ma coś na sumieniu. Nie ma ludzi doskonałych i nie ma klientów, którzy zawsze będą zadowoleni. Jeśli więc pięćdziesiąt opinii pod rząd brzmi: „Rewelacyjna robota, panowie naprawdę znają się na rzeczy” itp. można uznać, że warsztat sam wystawił sobie te opinie. Ludzie, znaczna część ludzi, zwłaszcza mężczyzn, którzy jeżdżą samochodami, lubi o nich mówić, więc zazwyczaj, pisząc swoje opnie, lubią pokrótce opowiedzieć sytuację, która miała miejsce w danym warsztacie. Podają także markę wozu i szczegóły związane z naprawą. Kolejną rzeczą jest rok założenia warsztatu. Nie oznacza to oczywiście, że warsztat założony w zeszłym roku będzie zły.

Może się zdarzyć, że założyli, go ludzie, którzy tak jak my darzą motoryzacje wielką pasją i pracowali u kogoś, po czym postanowili otworzyć własny interes, ale staż ma także duże znaczenie przypadku terminowości zleceń, ponieważ ludzie, którzy nie mieli do czynienia z prowadzeniem własnego warsztatu, mogą nie wyrabiać się z terminami. Przy wyborze warsztatu samochodowego warto również kierować się opiniami znajomych, którzy posiadają auta, ponieważ oni akurat nie mają żadnego interesu w poleceniu konkretnego warsztatu i odradzenia oddania auta do kolejnego. Ważny jest także zakres usług, jaki oferuje dany serwis. W przypadku ludzi z doświadczeniem, zakres usług jest bardzo szeroki, ponieważ ludzie, którzy na mechanice zjedli zęby, po konsultacji zresztą ekipy są w stanie naprawić w zasadzie wszystko, co naprawić się da. Serwis, który oferuje jedynie usługi wulkanizacyjne, z dużą dozą prawdopodobieństwa nie zna się na mechanice tak dobrze, lub nie ma po prostu odpowiedniego sprzętu, by przeprowadzać bardziej skomplikowane zabiegi, ale może się okazać, że nawet na wulkanizacyjnych niuansach nie znają się za dobrze. Przy wyborze.

Czym należy kierować się przy wyborze odpowiedniego serwisu samochodowego? Także opiniami ekspertów na niezależnych portalach branżowych z tym zastrzeżeniem, że niektóre z tych opinii są opłacone i nigdy nie dojdziesz, czy ta konkretna, którą czytasz jest taka, czy nie. Możecie też zaufać temu krótkiemu artykułowi i wybrać Warsztat samochodowy Hess. Ryzykujecie tym, że nie pierwszy raz natkniecie się na ludzi, którzy chcą was naciągnąć, ale może okazać się, że to będzie 

04-10-2015 Jaguar XF 2,7d

Problemy z nierówną pracą wtryskiwaczy. Naprawa sinika wykonana w naszym warsztacie. Wcześniej w innym serwisie wycięto DPF i zmieniono oprogramowanie. Cyklicznie silnik pracuje nierównomiernie. KTS pokazuje zbyt duże dawki na cylindrze piątym, jednak zamiana miejscami wtryskiwaczy nie przynosi zmian. Co więcej nawet po odłączeniu cewki któregokolwiek wtryskiwacza, KTS nadal wskazuje jego prawidłową pracę i nie sygnalizuje błędu. Podobnie sterownik silnika. Wszystko wskazuje na to, że sterownik ma podstwione stałe parametry dla dawkowania. Poza tym cykliczność pojawiania się nierównomiernej pracy przemawia za tym, że w programie nie usunięto aplikacji zwiazanej z wypalaniem DPFu. Diagnoza została potwierdzona przez sprzęt serwisowy, pozostało tylko zmienić oprogramowanie.

12-10-2015 Mercedes W202 pompa Lucas Epic (długi kabel)

Samochód dotarł do naszego warsztatu na lince. Silnik odpalał na sekundę i gasł. Wcześniej potrafił gasnąć co jakiś czas, ale po kilku próbach odpalał i znowu przez jakiś czas pracował normalnie. Komputer diadnostyczny wskazał błąd czujnika wałka pompy. Wymiana tego czujnika to bardzo duży koszt. Niektórzy z jego powodu decydują się na wymianę pompy na pompę Boscha. Jednak to rozwiązanie ma poza zaletami też swoje wady. Samochód nabiera tendencji do "kangurowania". Kierowca musi powolnie puszczać sprzęgło podczas ruszania, a w czasie jazdy nie może jechać zbyt wolno na wysokich biegach. Po wymontowaniu pompy wtryskowej i odsłonięciu wiązki przewodów, okazało się, że przewody są w bardzo złym stanie, ich izolacja rozpada się i odsłania gołe druty, powodując zwarcia. Sam czujnik nie wykazywał żadnych oznak uszkodzenia. Po wymianie wiązki silnik odpalił bez problemów i pomimo wielokrotnych prób wywołania awarii ani razu nie odmówił współpracy.

31-01-2017 Opel Astra H 2.0 benzyna z turbiną

Samochód z podejrzeniem uszkodzenia uszczelki głowicy. Kilka dni diagnozowania i wynik, to uszkodzenie korpusu turbiny. W tym modelu turbina jest chłodzona płynem z układu chłodzenia silnika, pęknięcie powodowało objawy dokładnie takie same jak przy uszkodzeniu uszczelki głowicy. Taka usterka zdarzyła się nam po raz pierwszy. Podczas wymiany uszkodzonego korasu (rdzeń turbiny) okazało się, że powierzchnia gniazda wirnika od strony wydechu jest odkształcona na skutek wysokiej tamperatury. Przetopienia powierzchni nie pozwalały na zamontowanie korasu i wymagały szlifowania. 

Citroen C4 2.0 HDI

Samochód trafia do nas z powodu nierównej pracy silnika. Tuż po uruchomieniu przez około 30 do 60 sekund silnik pracuje bardzo nierówno, później jego praca staje się równiejsza, jednak też nie jest idealna. Diagnostyka komputerowa nie wykazuje żadnych błędów. Jedynym problemem jest bardzo duża róznica w dawkowaniu paliwa na jednym z cylindrów. Takie objawy mogą swiadczyć o uszkodzeniu mechanicznym silnika. Po rozebraniu silnika i weryfikacji części okazało się, że nadtopione zostały tłoki i wygięte korbowody. Uszkodzenie tłoków było wynikiem wadliwie działających wtryskiwaczy, od ich pracy zależy przebieg procesu spalania w komorze. Zaniedbanie tych elementów silnika może być bardzo kosztowne dla właściciela samochodu, dlatego lepiej jest zadbać o ich stan tankując dobrej jakości paliwo i reagując na pierwsze objawy uszkodzenia (zadymienie, spadek mocy).