Porady elektryka samochodowego z Warszawy

HESS jako zaufany oraz polecany serwis samochodowy w Warszawie posiada ogromne doświadczenie w dziedzinie naprawy, diagnostyki oraz elektryki samochodowej. Wszystkie prace wykonywane są przy użyciu najlepszego sprzętu diagnostycznego, który wykryje każdy błąd oraz usterkę w Państwa aucie. Doświadczony oraz rzetelny elektryk samochodowy w Warszawie przeprowadzi diagnostykę auta na najnowszych programach i zweryfikuje usterki bez potrzeby fizycznego sprawdzania podzespołów. Więcej informacji można uzyskać odwiedzając nasz blog, który porusza takie tematy jak ogólny przegląd samochodu, remont silników, naprawa układów hamulcowych, zacisków i wspomagania, wymiana rozrządu i sprzęgła czy wymiana oleju w Warszawie.

04-10-2015 Jaguar XF 2,7d

Problemy z nierówną pracą wtryskiwaczy. Naprawa sinika wykonana w naszym warsztacie. Wcześniej w innym serwisie wycięto DPF i zmieniono oprogramowanie. Cyklicznie silnik pracuje nierównomiernie. KTS pokazuje zbyt duże dawki na cylindrze piątym, jednak zamiana miejscami wtryskiwaczy nie przynosi zmian. Co więcej nawet po odłączeniu cewki któregokolwiek wtryskiwacza, KTS nadal wskazuje jego prawidłową pracę i nie sygnalizuje błędu. Podobnie sterownik silnika. Wszystko wskazuje na to, że sterownik ma podstwione stałe parametry dla dawkowania. Poza tym cykliczność pojawiania się nierównomiernej pracy przemawia za tym, że w programie nie usunięto aplikacji zwiazanej z wypalaniem DPFu. Diagnoza została potwierdzona przez sprzęt serwisowy, pozostało tylko zmienić oprogramowanie.

12-10-2015 Mercedes W202 pompa Lucas Epic (długi kabel)

Samochód dotarł do naszego warsztatu na lince. Silnik odpalał na sekundę i gasł. Wcześniej potrafił gasnąć co jakiś czas, ale po kilku próbach odpalał i znowu przez jakiś czas pracował normalnie. Komputer diadnostyczny wskazał błąd czujnika wałka pompy. Wymiana tego czujnika to bardzo duży koszt. Niektórzy z jego powodu decydują się na wymianę pompy na pompę Boscha. Jednak to rozwiązanie ma poza zaletami też swoje wady. Samochód nabiera tendencji do "kangurowania". Kierowca musi powolnie puszczać sprzęgło podczas ruszania, a w czasie jazdy nie może jechać zbyt wolno na wysokich biegach.  Po wymontowaniu pompy wtryskowej i odsłonięciu wiązki przewodów, okazało się, że przewody są w bardzo złym stanie, ich izolacja rozpada się i odsłania gołe druty, powodując zwarcia. Sam czujnik nie wykazywał żadnych oznak uszkodzenia. Po wymianie wiązki silnik odpalił bez problemów i pomimo wielokrotnych prób wywołania awarii ani razu nie odmówił współpracy.

31-01-2017 Opel Astra H 2.0 benzyna z turbiną

Samochód z podejrzeniem uszkodzenia uszczelki głowicy. Kilka dni diagnozowania i wynik, to uszkodzenie korpusu turbiny. W tym modelu turbina jest chłodzona płynem z układu chłodzenia silnika, pęknięcie powodowało objawy dokładnie takie same jak przy uszkodzeniu uszczelki głowicy. Taka usterka zdarzyła się nam po raz pierwszy. Podczas wymiany uszkodzonego korasu (rdzeń turbiny) okazało się, że powierzchnia gniazda wirnika od strony wydechu jest odkształcona na skutek wysokiej tamperatury. Przetopienia powierzchni nie pozwalały na zamontowanie korasu i wymagały szlifowania.